Creativiteit is de manier om uit de crisis te komen volgens MKB’er

zondag 11 november 2012

Iedereen heeft last van de crisis en voelt dit ook. In het bijzonder zijn dit de Midden- en kleinbedrijven in Nederland. Er vallen veel ontslagen en mensen verliezen hun baan. Uit onderzoek blijkt dan ook dat 92% zich zorgen maakt over de crisis en, over de toekomst van hun bedrijf. Hier tegenover staat dat ruim 80% creativiteit ziet als dé manier om uit de crisis te komen. Dit blijkt uit het onderzoek van Millward Brown, in opdracht van de Bond van Adverteerders (BVA).

Het antwoord op de crisis is dan ook "gewoon doorgaan met waar je goed in bent of nog harder werken" Mkb'ers en ZZP'ers zijn op zoek naar verschillende manieren om de crisis te overleven . Ruim 80 procent hiervan denkt de oplossing te vinden in creativiteit.

Naar aanleiding hiervan organiseert de BVA tijdens hun jaarlijks evenement ‘De 24 uur van reclame' de ‘MKB marathon.' Tijdens deze ´Marathon´ krijgen duizenden ondernemers de kans om te sparren met de beste reclamecreatieven en - strategen van Nederland. Het evenement vindt plaats op 15 november 2012.

Bron: ADformatie.nl

 

More News

>>Lees meer